Elin, Elin världens bästa Elin<3


Vet ni vad jag älskar mest med elin? inte jag heller meeeeeeen jag vet att:





Jag älskar oss när vi tror att någon annan vill se våra tungor!



Jag älskar oss när vi sjunger singstar!



Jag älskar oss när vi skrämmer andra!




Jag älskar oss när vi är kärvänliga mot varandra!



Jag älskar oss när vi alltid har lika roligt på krogen!



Jag älskar dig när du får mig att skratta fastän att du inte är här!



Jag älskar oss när vi dansar!



Jag älskar oss när vi ser fulla ut fastän vi inte ens öppnat flaskan!



Men mest av allt tror jag att jag älskar det faktum att inte ens när vi försöker ser vi snygga ut på kort!

Vi är ett ultimat par skulle jag vilja säga, oslagbart/briljant/lyckat/perfekt/underbart och just nu, alldeles alldeles för långt ifrån varandra för att det ska vara sunt!!






Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag vet att jag borde hata dig för att du lagt ut dom bilderna men med den texten kan mam bara älska dig!

2010-03-16 @ 18:05:57
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0