Lördag 13/3

Jag, Anna och Ello skulle på 50-60 tals inspirerad fest så vi körde på diadem för en gångs skull, gör jag dock aldrig om, har fortfarande ont bakom öronen:P

Vi började kvällen hos mig då Soma också var med!



Börjar med en bild på mig själv, jag menar diadem och fakesmile, vad mer kan man begära?!



haha soma min soma, ibland undrar jag om det verkligen är en bra idé att spendera nätterna med dig;)



iofs finns det fler tvivelaktiga sambos på den här våningen^^



Sen bar det av in till stan!



Väl framme skålades det i champagne



Hahahaha Ello caramello, det här måste vara den bästa bilden någonsinxD



Dansade gjorde vi med, i stolen och på golvet!

När vi kände att det räckte på byttan så drog jag och Ello vidare till Olearys, men vi konstaterade att det var ganska utmattande att vara inne i stan redan vid 7 så drog hem tidigare! Men det var kul så länge det varade, tack brudar för en mysig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0